Okuyucuma!



Sağlam dişler, bir de sağlam mide-

Budur dileğim senin için!

Sindirebildinse kitabımı,

Barıştı demektir benimle yıldızın!



Nietzsche



Kimse Beni Senin Gibi Sevmedi

Bugün geç saatlere kadar dışarıda kaldım.

Sokaklarda tek başıma dolaştım.
Biraz rüzgar biraz yağmur...
Hiç birine aldırmadım.




Soğuktu
(İçim...)
Aldırmadım.
Hep hızlı hızlı yürüdüm.
Takip ediliyormuşum gibi
Arkama hiç bakmadım.




Kırmızı rujumu sürdüm bugün
Ama aynaya hiç bakmadım.
Biraz ders çalıştım biraz ağladım
Hiç birine sonuna kadar katlanamadım.




Hiç kimse beni senin gibi sevmedi.
Ben kimseye bakmadım.
Acı bir kahve içtim öğlen
Falıma baktırmadım.




Tek başıma geçtim o ıssız sokaktan
Hiç korkmadım.
Sinemaya girmeye niyetlendim
Güzel film bulamadım.




''Hiç kimse beni senin gibi sevmedi.''
Ben hiç kimseyi sevmedim.
Sen...
Hiç sevmedin.
Hiç-kimseyi...



Elif Ayvaz

Hiç yorum yok: