Okuyucuma!



Sağlam dişler, bir de sağlam mide-

Budur dileğim senin için!

Sindirebildinse kitabımı,

Barıştı demektir benimle yıldızın!



Nietzsche



"Don't worry about a thing, every little thing is gonna be alright” (Bob Marley)


O günü hiç unutamayabilirim hayatım boyunca! Karşıdan gelişini, ilk selamını…
            Takıldım işte. Oralarda bir yerlerde, gülüşünün kenarında kalakaldım.
Sana söyleyemem büyük ihtimalle bunları. Cesaretim yok o kadar. Tepkinden de korkuyorum üstelik. Ama elimde değil ki.
            Sürekli beni izlediğinin farkındayım. Biliyorum. Gördüm. Seni izlerken nasıl gözlerini kaçırdığını, ellerini ovuşturduğunu da biliyorum.
            Nasıl masum olduğunu da… Diğerleri gibi olmadığını da. Hırpalanamayacak kadar beyazsın oysa! Sana dokunmamalıyım, değil mi? Kendine ait güzel, saf bir dünyan var.
            Dokunmaya kıyamayacağım kadar güzelsin oysaki…


            "Don't worry about a thing, every little thing is gonna be alright” (Bob Marley)

Hiç yorum yok: