Okuyucuma!



Sağlam dişler, bir de sağlam mide-

Budur dileğim senin için!

Sindirebildinse kitabımı,

Barıştı demektir benimle yıldızın!



Nietzsche



Bu ara...

             

            Diğer arkadaşlarıma göre çok erken tatile ayrıldı okulum. Hatta yarıladım bile. Biletimi de almış bulunmaktayım. Bu feci olayı iki gün önce gerçekleştirdim(!). Ne zoru vardı diyebilirsiniz, ya da acelen neydi? Aldım işte her şeyim hazır olsun istedim belki de. Bir de nedense hep yoğun oluyor firmalar. Ben burayı bir şeye benzetemezsem de onlar için önemli bir güzergâh sanırım. (!) Sanmasam da olur, zaten öyle. ;))
            Neyse daha fazla saçmalamadan bu ara yaptıklarımı not düşeyim şuraya. (Bu da bugün içimden geldi. Normalde pek böyle şeyler yapmam ama…)
            Dışarı çıkmak nedense çok zor geliyor bu ara. Çıktım iki gün. Kokladım kokladım havayı, geri girdim eve. Bir kolaçan ettim tabii sonra. Ama baktım ki hiçbir değişiklik yok. Dışarıya çıkmaya değmez diye düşündüm ve çıkmamaktayım. Aslında bunda arkadaşlarımın sınavlarının bitmemiş olması ve hala şehre dönmemelerinin de büyük katkısı var, kabul ediyorum.
            Doktor olayını hallettim. Göz kontrolümü epeyce bir zamandır ihmal ediyordum. Sonunda gitmeye karar verdim. Aslında Aydın’dayken karar vermiştim zaman zaman çok ağrı verdiğinden sebep. Sonunda uyguladım işte onu. Sağlık güvencemle ilgili bir problem çıktı hatta. Yaş, okul, iş, vs. sebeplerden ötürü. Onu da hallettim biraz zorlayarak, onun bununla kavga ederek. Amma da cazgır bir kızmışım, bunu da anlamış oldum böylece. ;) Tabii ağrıların sebebini de anlamış olduk sonucunda tüm bu uğraşların. Yoruyormuşum gözlerimi. Tahmin ediyordum zaten. (!)
            Kimse yok diye ben de okumayı hedeflediğim kitapları okuyorum zar zor. Zar zor çünkü hiç okuyasım yok. Okuyasım var da… Her zaman olduğu gibi bir kitabı okurken aklım yine başka bir kitapta olduğu için zorlanıyorum haliyle. Evet, öyle acayip bir huyum var benim. Keşke birçok kitabı aynı anda okuyabilme gibi bir özelliğim olsa!
            Bu hedeflediğim kitapların arasında İngilizce kitaplar da var. Malum hazırlık okuyoruz. Şu dar kelime haznemi bir an önce genişletmem gerek. Tabii bir taşla da üç kuş vuracağım böylece. Çünkü şu an okuduğum kitaplar ikinci dönem okumamız gereken kitaplar. ;)) Yani Aydın’da rahat etmeyi planlıyorum biraz. Bu arada da gitmeden üç beş kelime öğrenmiş olacağım. Bence güzel bir plan. ;)
            Tabii bir de bir türlü bitmek bilmeyen bir öykü var. Yılan hikâyesine döndü de biraz. Yani ben kafamda bitirdim onu. O sebeple yazasım yok. Pek bir şeye de benzememişti zaten.
            Resim çizmeyi özledim. Çizim defterim kayıp. Onu bulur bulmaz resim çizmeye başlayacağım yeniden.
            Yeni müzikler edindim yani indirdim. ;) Onları dinleyip dinleyip depresyonun dibine vuracağım Aydın’da. :P Ve çok kötü bir haber. Gidince izleyebileceğim hiç filmim yok resmen. Buradakileri izleyip götürmemeyi planlıyorum da. Orada da bir dolaşmalıyım bakalım ne var ne yok.
            Aslında çıkıp dolaşsam biraz iyi olacak. Kitapçı gezmeyi çok özledim. Zaten kitap almayı da çok özledim. Ama soğuk ya…

Hiç yorum yok: