Okuyucuma!



Sağlam dişler, bir de sağlam mide-

Budur dileğim senin için!

Sindirebildinse kitabımı,

Barıştı demektir benimle yıldızın!



Nietzsche



Acı Masal

‘Acılarımı sakla, acılar masal olsun!’

         Böyle mi başlıyordu şarkısına adam? Acılar masal olsun. Masal olsun. Hep unutulsun. Acı sadece masalda yaşanıp biten bir şey olsun.

         ‘Neden hep hüzünlü bakıyor gözlerin?’ diyorsun ya bana bilmiyorum. Cevabı da bilmiyorum, nedenini de bilmiyorum. Aslında herkesin içinde hüzün. Herkesin içinde acı. Ama sadece sen benim gözlerime bu kadar dikkatli bakıyorsun. Tüm insanların yüzlerine baksan benim aslında diğerleri gibi olduğumu göreceksin. Onlar kadar hüzünlü, onlar kadar acıya yatkın.
         Bakmayı öğrenmek gerek belki de. Ha, ne dersin?

         Elif Ayvaz
         28 Şubat 2011

Hiç yorum yok: