Okuyucuma!



Sağlam dişler, bir de sağlam mide-

Budur dileğim senin için!

Sindirebildinse kitabımı,

Barıştı demektir benimle yıldızın!



Nietzsche



Adam'a Mektuplar -V --'Son'un Sonu

O kadar çok hayal kırıklığına uğratıyorsun ki beni! Anlatamam sana...  O yapmaz diyorum hala ben, o yapmaz. O kadar zaman geçirdik, o kadar şey yaşadık. O öyle şeyler yapmaz. Hala öyle saftrik bir inanç var ki içimde sana karşı, içindeki o adama karşı. Tahmin bile edemezsin. Gördüm, görüyordum içindeki o masum adamı. Ama sen saklamaya devam et onu yüzündeki maskeyle. Devam et ve yürümesin ilişkilerin. 'Beter ol!' diyesim var, ama kıyamıyorum ki; güzel günlerimin hatrına hepsi işte...Duyduklarım beni şaşırtıyor, senden çıkmamıştır o cümleler. İnanmak istiyorum buna. Ama bir yanım da %100 doğru diyor. Muallaktayım hep işte.


Ve biliyorum aslında şimdi şiir değil destan da yazsam sana beş para etmeyecek! Olay sadece inanmaya ve kabullenmeye kalıyor işte...

Hiç yorum yok: