Okuyucuma!



Sağlam dişler, bir de sağlam mide-

Budur dileğim senin için!

Sindirebildinse kitabımı,

Barıştı demektir benimle yıldızın!



Nietzsche



20 yaşımın son gecesi…

İçim buruk biraz. Her doğum günümde hissettiğim gibi hissediyorum yine. Garip bir yoksunluk var. Benden çıkıp gidecek olması yaşımın içimi buruyor, canımı sıkıyor.

Daha yirmiye alışamamışken yirmi bir oluyorum. İnanılır gibi değil! Hala yana yakıla on sekiz yaşımı ararken hem de hiç inandırıcı gelmiyor bu. Büyüyor muyum? Belki.

Büyümek de göreceli tabii. Hayattan ne aldığına, ona ne verdiğine, neler ürettiğine, neleri ıskaladığına, neleri kurduğuna neleri yıktığına ve daha bir sürü şeye bağlı.

Yeni yaşım için kendime dileyebileceğim en iyi dilekleri diliyorum. En iyilerini kendime diliyorum ki ben de çevreme aynılarını yansıtabileyim. :) Ayna misali. Ne verirsen onu alıyorsun sonuçta.


Umarım sağlıklı, huzurlu, mutlu, aşklı ve başarılarla dolu bir yıl geçiririm. :) umarım yeni yaşım benim için hayırlı olur ve en verimli yıllarımdan biri diye anabilirim.

Hiç yorum yok: