Okuyucuma!



Sağlam dişler, bir de sağlam mide-

Budur dileğim senin için!

Sindirebildinse kitabımı,

Barıştı demektir benimle yıldızın!



Nietzsche



Melek

-bir şiire ve çok değerli bir adama cevaben...-



Bu melek!
Çok saf bayım
Çabuk kanıyor her şeye.
Oyunu gerçek hayatla
Karıştırıyor.
Oyunlara oyun oluyor

Bu meleği uçurumun
Kenarına getiren bendim
Bayım!
Bendim onu aşağı iten.
Gülümseyen tutacağım deyip
Sonra da geri çekilen.

Şeytanı ben yuttum bayım!
O yüzden bu kötü kahkahalarım
Ve hep bu yüzden inançsızlığım.

Meleğiniz can çekişiyor
Bayım!

Ben o meleğin kanatlarını yoldum.
İnsanlaştırdım onu
Biraz fazlaca yordum.

Bu melek,
Çok saf bayım…

Meleğiniz can çekişiyor bayım
Ben onun halesini sattım

Bu melek en sonunda
Öğrenecek ‘madrabaz’ın koynuna
Girmenin ne demek olduğunu bayım!
-‘madrabaz’ kendinin farkında olmayan adam-
Meleğin kalbini de onda bıraktım.

Bayım, şeytanı ben öldürdüm.
Meleği de siz kurtarın!


Elif Ayvaz
04-05 Nisan 2009

Hiç yorum yok: